سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا

داور درجه یک بین‌المللی کشتی ایران گفت : قوانین داوری کشتی با توجه به نظر و خواست مسئولان فدراسیون بین‌المللی کشتی (فیلا) تا بازیهای المپیک ? ?????لندن تغییر نخواهد کرد.


"بهمن طالبی و علی‌اکبر طهماسبی" دو تن از داوران درجه یک بین‌المللی کشتی ایران به دعوت فدراسیون بین‌المللی کشتی قرار است درکلینیک داوری این فدراسیون که در روزهای ? ???تا ? ???فروردین در شهر تامپره فنلاند برگزار می‌شود ، حضور پیدا کنند.

"بهمن طالبی" روز شنبه تصریح کرد : در این نشست داورانی که قرار است در بازیهای المپیک ? ?????پکن قضاوت کنند انتخاب و گزینش می‌شوند.

فیلا آخرین مرحله گزینش داوران برای قضاوت دربازیهای المپیک پکن را در رقابتهای قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی اروپا در فنلاند قرار داده است .

وی افزود : در رقابتهای کشتی قهرمانی اروپا درفنلاند داوران به صورت عملی چه در داخل تشک و چه درخارج از تشک مورد آزمون و ارزیابی قرار می‌گیرند.

طالبی تصریح کرد : ???سال پیش برای حضور در بازیهای المپیک ??????اتن به همراه علی اکبر طهماسبی در رقابتهای قهرمانی اروپا درسوئد مورد ارزیابی قرار گرفتیم .امسال هم قرار است این مهم دررقابتهای قهرمانی اروپا درشهر تامپره فنلاند صورت بگیرد.

وی اضافه کرد : تاکنون ????داور برای قضاوت دررقابتهای کشتی قهرمانی اروپا درفنلاند انتخاب شده‌اند که از میان این تعداد ????داور برای قضاوت دربازیهای المپیک ??????پکن برگزیده خواهند شد.

طالبی اظهار داشت : روز ????فروردین درجلسه کمیته داوری فدراسیون بین‌المللی کشتی به همراه علی اکبر طهماسبی حضور پیدا می‌کنیم .در این جلسه آخرین مقررات داوری کشتی موردبازبینی و بازخوانی قرار می‌گیرد.

وی گفت : طبق اعلام فیلا فعلا تغییراتی درمقررات داوری کشتی تا بازیهای المپیک ? ?????لندن صورت نخواهد گرفت .


---> ایرنا.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">