سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا روز یکشنبه نوشت هفته بیست و پنجم لیگ فوتبال باشگاه‌های برتر ایران با برگزاری سه دیدار معوقه به پایان رسید که در دو دیدار حساس سپاهان و ذوب‌آهن ،استقلال و پرسپولیس را شکست دادند تا تیم سپاهان صدرنشین شود.

در بازی‌های دیروز ابتدا شاگردان افشین قطبی که صدرنشین لیگ بودند در زمین تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه دو بر صفر برابر این تیم شکست خورند.

گل‌های ذوب آهن را محمدرضا خلعتبری و مصطفی صالحی نژاد در دقایق ? ???و ???? به ثمر رساندند.

سرمربی تیم پرسپولیس بعد از شکست مقابل ذوب آهن اصفهان گفت:" از این شکست خیلی ناراحتم. من نتوانستم به قولم که پیروزی در این بازی و دادن عیدی به هواداران بود عمل کنم.

" قطبی با تحسین بازیکنان ذوب آهن گفت: "آنها واقعا عالی کار کردند در حالی که بازیکنان من چندان رضایت‌بخش نبودند. توپ‌های زیادی را از دست دادیم و محتاطانه بازی کردیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی دیگر این مشکلات را نبینم.

با توجه به شکست پرسپولیس برابر ذوب آهن، بازی دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی حساس تر شد. چون سپاهان می‌توانست با پیروزی در این دیدار خارج از خانه به صدر جدول صعود کند و استقلال نیز در صورت پیروزی به رده دوم جدول و به فاصله یک امتیازی تیم صدرنشین می‌رسید.

اما استقلالی‌ها که در چند هفته اخیر روند مناسبی را در پیش گرفته بودند در خانه زمین گیر شدند و با تک گل دقیقه ? ???احسان حاج صفی سپاهان را با دو امتیاز اختلاف به صدر جدول مشایعت کردند.

جوران ویرا که بعد از دو شکست در لیگ قهرمانان آسیا با این پیروزی خوشحال به نظر می‌آمد گفت : " بازیکنان سپاهان در نیمه دوم به خوبی به حرف هایم گوش کردند و آنها را در زمین اجرا کردند. در نیمه نخست امید رضا روانخواه نظم خط هافبک تیم ما را برهم ریخت و به بازیکنانم گفتم در نیمه دوم باید او را مهار کنید. پس از آن حریف ضربه خورد".

او همچنین توضیح داد : " سطح لیگ قهرمانان آسیا به مراتب بالاتر از لیگ ایران است و بازیکنان با انگیزه‌های میلیون دلاری در آنجا بازی می‌کنند".

فیروز کریمی هم بعد از بازی گفت : " اگر این بازی را با پیروزی پشت سر می گذاشتیم نیمی از راه قهرمانی را طی می‌کردیم که علاوه بر شکست سپاهان، فاصله مان با پرسپولیس را هم کمتر می‌کردیم. استقلال در دیدار امروز برابر سپاهان استحقاق شکست را نداشت و هر کس مدعی چنین امری باشد کم انصافی کرده است".

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با پرسپولیس که ? ???فروردین برگزار می‌شود گفت: "دربی شرایط خاص خود را دارد. ما باید برای رویارویی با پرسپولیس خیلی کار کنیم. آنچه در این بازی به چشم آمد تیم ما نیاز به بازسازی از نظر روحی و روانی دارد. پرسپولیس هم مثل ما شکست خورد و با شرایط مشابه به دربی می‌رویم و هر دو تیم با تمام قوا به مصاف هم خواهند رفت که این بازی را جذاب می‌کند".

در دیگر بازی باقی مانده از هفته بیست و پنجم تیم سایپا در زمین مس کرمان و در حالیکه این بازی رویارویی علی دایی و امیر قلعه نویی نیز به حساب می آمد با نتیجه ? ??بر یک شکست خورد. دایی بعد از بازی با انتقاد دوباره از داوران گفت که تیمش باید ? ?-??برنده می‌شد. " به غیر از ? ???دقیقه، تمام این دیدار در اختیار سایپا بود. ما باید با اختلاف سه گل مس کرمان را شکست می‌دادیم. گل دوم مس هم در شرایطی به ثمر رسید که مهاجم حریف دو متر در آفساید قرار داشت. این گل صحیح نبود".

همچنین روز شنبه در یک بازی عقب افتاده از هفته بیست و یکم لیگ برتر تیم پاس همدان در زمین خود با نتیجه ? ??بر صفر تیم برق شیراز را برد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">