سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا

دبیر ستاد تسهیلات و ساماندهی امور زایران فرمانداری مشهد گفت: آمار مسافران ورودی به این شهر از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز ???? فروردین ماه جاری به پنج میلیون و ? ???هزار و ? ????نفر رسید.

"عباس باغبان" روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی این مدت همچنین چهار میلیون و ? ????هزار و ? ????مسافر هم مشهد را ترک کرده‌اند.

به گزارش ایرنا،وی مجموع تعداد مسافران ورودی و خروجی به مشهد را در این زمان ? ??میلیون و ? ????هزار و ? ????نفر ذکر کرد.

وی گفت: از مسافران ورودی و خروجی مشهد هفت میلیون و ? ????هزار و ????? نفر با وسایل نقلیه شخصی مسافرت کردند که از این تعداد آمار مسافران ورودی به مشهد به سه میلیون و ? ????هزار و ? ???نفر می‌رسد.

به گفته وی، در این زمان ? ????هزار و ? ????نفر هم با اتوبوس به مشهد سفر کرده و ? ????هزار و ? ????نفر نیز از این طریق شهر را به مقاصد مختلف ترک کرده‌اند.

وی آمار مسافران ورودی به مشهد از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی را از آغاز تعطیلات تاکنون هم ? ????هزار و ? ????نفر ذکر کرد و افزود : ????? هزار و ? ???تن هم با قطار از مشهد خارج شدند.

دبیر ستاد تسهیلات و ساماندهی امور زائران فرمانداری مشهد گفت: ? ????هزار و ? ???نفر هم طی این مدت از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد به این شهر سفر کرده و ? ????هزار و ? ????نفر آمار مسافران خروجی شهر از این طریق بوده است.

به گفته باغبان شمار مسافران ورودی به مشهد در این مدت نسبت به سال قبل در همین زمان افزایش ? ???درصدی دارد.ک/???



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">