سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا

شمار مجریان سفرهای ارزان قیمت افزایش می یابد

سه شنبه 87 فروردین 13 ساعت 7:44 عصر

 

مشهد - خبرگزاری مهر: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: در حال حاضر 20 دفتر خدمات مسافرتی مجری طرح سفرهای ارزان قیمت در کشور هستند که این تعداد در سال جاری به 180 دفتر خواهد رسید.

محمد شریف ملک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد افزود: با گسترش طرح سفرهای ارزان قیمت، سفرهای خانوادگی و گروهی نیز ترویج یافته و به توزیع مناسب سفر در طول سال کمک می‌شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  کشور با بیان اینکه زیر ساخت‌های مورد نیاز این طرح باید از سوی بخش خصوصی با حمایت دولتی تامین شود، خاطر نشان کرد: سکاندار اصلی این طرح بخش خصوصی است.

ملک زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افزایش 100 درصدی جذب گردشگر خارجی در سال 86 نسبت به سال گذشته، گفت: خوشبختانه آمار ورود گردشگران خارجی به ایران روز به روز در حال رشد است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری  کشور از انعقاد قراردادی مشترک با کشور سوریه در زمینه گسترش روابط گردشگری میان دو کشور خبر داد و افزود: سالانه 500 هزار گردشگر ایرانی به سوریه می‌روند و این در حالی است که درصد بسیار کمی از گردشگران این کشور به ایران سفر می‌کنند.

ملک زاده خاطر نشان کرد: کمیته مشترک میان دو کشور از نیمه سال جاری برگزار می‌شود که موجب توسعه روابط خواهد بود



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">