سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از اجرای طرح ویژه اتوبوسرانی در ???? فروردین با کمک ? ????دستگاه اتوبوس در این شهر خبر داد.

حسین ضیایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:
ناوگان اتوبوسرانی مشهد مجهز به دو هزار دستگاه اتوبوس است که برای فردا ? ????دستگاه از این تعداد به طور ویژه به ارایه خدمات می‌پردازند.

وی گفت:این اتوبوسها در قالب سرویسهای ویژه، زایران و مجاوران را در مسیرهای غرب و جنوب غربی مشهد در تردد به سمت گردشگاههای وکیل‌آباد، طرقبه، شاندیز، جاغرق، عنبران، زشک و سد گلستان یاری می‌کنند.

ضیایی افزود:در مسیر شمال شهر مشهد به سمت آرامگاه فردوسی و سد کارده، در جنوب به طرف پارک کوهسنگی، سیدی، کوه‌های خلج، هفت حوض، ده غیبی و سد طرق، در شرق، به طرف خواجه اباصلت، بهشت رضا، خواجه مراد و در شمال به طرف میامی نیز این خدمت دهی برقرار خواهد بود.

وی افزود:همچنین اتوبوس رانی مشهد در مسیرهای بهشت رضا، مرقد امام زاده یحیی (میامی)، کوهسنگی، خواجه اباصلت، خواجه مراد و خواجه ربیع نیز اتوبوسهایی را برای تردد مردم در نظر گرفته است.

ضیایی گفت:با توجه به ترافیک سنگین در مسیرهای اصلی برای رفتن به طرف کوهستان پارک شادی مشهد، اتوبوس‌هایی هم از مسیر میدان سعدی، پنج راه سناباد، خیابان آبکوه، چهار راه خیام، بلوار سجاد، میدان استقلال، تقاطع امامت، بلوار ? ???متری آزادشهر، میدان معلم، بلوار سید رضی، میدان و بلوار امام علی(ع) و بلوارنمایشگاه تردد مردم به این مقصد را بر عهده گرفته‌اند.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">