سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا

 

خبرگزاری آریا- فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران ،خودداری انگلیس در ندادن روادید به دوچرخه سواران ایرانی را اقدامی با انگیزه سیاسی دانست .

به گزارش سرویس اخبار ویژه خبرگزاری آریا، دولت انگلیس دیروز چهارشنبه با خودداری از صدور روادید برای دوچرخه سواران ایرانی ، تیم ملی دوچرخه سواری ایران را از دستیابی به نیمی از سهمیه خود در مسابقات المپیک پکن محروم کرد.

"آشتیانی " رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران گفت،فدراسیون دوچرخه سواری ایران درنامه ای به "پت مک کوید" رئیس فدراسیون جهانی دوچرخه سواری مراتب اعتراض خود را به کارشکنی دولت انگلیس در زمینه صدور روادید اعلام و تصریح کرد ،این اقدام با انگیزه سیاسی صورت گرفته است.

آشتیانی گفت،سه دوچرخه سوار ایرانی که برای شرکت درمسابقات جهانی دوچرخه سواری منچستر به مدت 11 روز در اردوی آمادگی در شهر اشتوتگارت آلمان به سر می بردند بعلت کارشکنی سفارت انگلیس در آلمان از شرکت در مسابقات منچستر بازماندند. رییس فدراسیون دوچرخه سواری ایران افزود، سفارت آمریکا دراتریش نیز دراقدامی مشابه در ماه گذشته از صدور روادید برای تیم ملی دوچرخه سواری ایران که عازم مسابقات جهانی دوچرخه سواری در لس انجلس بود خودداری کرد.

بگفته آشتیانی،تیم ملی دوچرخه سواری ایران بعلت محروم شدن ازمسابقات جهانی لس انجلس و منچستر 3سهمیه از 6سهمیه مسابقات المپیک 2008 پکن را از دست می دهد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">