سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی خراسان رضوی گفت: تا پایان 11 فروردین، فارس بیشترین ورودی مسافر نوروزی را در سطح کشور به خود اختصاص داده و استان‌های خراسان رضوی و هرمزگان نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

ابوالفضل مکرمی فر امروز در جمع خبرنگاران افزود: برای سرویس‌دهی بهتر به مسافران طی مدت اخیر، حدود 15هزار بازرسی و نظارت از تاسیسات گردشگری کشور صورت گرفته که 1012 تذکر به این دسته از موسسات و تاسیسات ارائه و 39 واحد نظیر هتل، هتل آپارتمان و مهمان سرا تعطیل، تعلیق و یا پلمپ شدند.
وی اظهار داشت: از نظر زیرساختی نیز تمهیدات لازم برای اولویت‌های سازمان پیش بینی شده که در سه سال آینده 510 مرکز اقامتی در خراسان رضوی احداث می شود که 100مرکز در سال جاری پیش بینی شده است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از رشد 25 درصدی میزان سفرهای نوروزی مردم تا پایان روز 11 فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته در 30 استان کشور خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: شمار مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان 30 درصد و در آذربایجان شرقی نیز 40 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته که این امر حاکی از تحقق شعار همه‌مکانی سفر است.
وی میزان رضایتمندی مردم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته در ایام نوروز، حدود 98 درصد مردم از نوع خدمات‌رسانی رضایت داشته‌اند.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: آیین نامه طرح سفرهای ارزان قیمت چندی پیش تدوین و به سازمان میراث فرهنگی و موسسات مرتبط 30 استان کشور ارسال شده و در سال 87 حدود 180 مجری این طرح در سطح کشور انتخاب شده‌اند.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">