سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا
 معاون صنایع ‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: طی سال 86 بیش از هزار و 700 هنرجو در مراکز آموزشی این سازمان تحت آموزش قرار گرفتند.

حسین خواجه بیدختی در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد اظهار داشت: این هنرجویان در این بازه زمانی دوره مقدماتی و پیشرفته خود را گذرانده‌ اند.

وی افزود: بیشترین آموزش صورت گرفته در بخش مقدماتی با آموزش یک هزار و 703 نفر بوده و در زمینه آموزش پیشرفته نیز 165 نفر تحت تعلیم قرار گرفتند.

بیدختی با اشاره به اینکه بیشتر آموزش دیدگان را زنان تشکیل داده‌اند، بیان داشت: از میان هنرجویان یک هزار و 667 نفر را زنان و 201 نفر را مردان تشکیل داده‌ اند.

وی یادآور شد: بیشترین هنرجویان در دوره معرق چوب شامل 509 هنرجو از میان 12 رشته و در 10 مرکز آموزشی تحت نظر 34 مربی در استان بوده اند.

بیدختی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراکز آموزش استان در شهرستان‌های مشهد، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام، خواف، نیشابور، سبزوار، چناران، قوچان و فریمان تحت نظر معاونت صنایع ‌دستی در حال فعالیت است ضمن اینکه یک هنرستان در مشهد و یک هنرستان در گناباد با این معاونت همکاری می‌کند.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">