سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا
پروژه بزرگی در زمینه مسائل مربوط به فیلترینگ در مرکز تحقیقات مخابرات ایران تعریف شده و در حال اجرا است.
به گزازش سرویس اقتصاد و صنعت آفتاب، به نقل ازروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «دکتر کمال محامدپور» معاون آموزش، پژوهش و امور بین‌الملل، ‌ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: «این پروژه توسط دو مجموعه به عنوان یک کنسرسیوم اجرا می‌شود».
وی افزود: «بعد از مطالعات بسیار پروژه‌هایی در این حوزه تعریف و به کنسرسیوم مربوطه ارایه شده تا کارهای تحقیقاتی آن را انجام دهند».

وی خاطرنشان کرد: «مقرر شده است تا درقالب این پروژه تمامی جنبه‌های موضوع فیلترینگ از مراحل تحقیقات تا تولید نرم‌افزارها، سخت افزارهایی

 

 
که بتوانند این بحث را تحت پوشش قرار دهند مورد مطالعه و بررسی قرار گیرند».معاون آموزش، پژوهش و امور بین الملل ادامه داد:‌ «علاقه‌مندیم دانشگاه‌ها نیز در این حوزه حضور جدی داشته باشند و به طبع آن،‌محصولات قابل قبولی نیز ارایه کنند». 

وی در خصوص نقش مرکز در این پروژه نیز گفت: «مرکز تحقیقات مخابرات ایران نیز همانند گذشته نقش حمایت از تولید و تحقیقات روی موضوعات مرتبط را برعهده خواهد داشت». 

وی با بیان این مطلب که اجرای این پروژه‌ها به زمان نیاز دارد تاکید کرد: «برای دو سال ابتدایی اجرای آن حدود 50 میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی شده است». «دکتر کمال محامدپور» در خصوص پروژه مطالعه تدوین پیشنهاد پروژه IDC ملی نیز تصریح کرد: «این پروژه با همکاری کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت در حال انجام است». 

وی افزود: «در حال حاضر مطالعات اولیه در این حوزه انجام شده و طی چند ماه آینده نتیجه به شرکت ارتباطات زیرساخت ارایه خواهد شد».


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">