سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا

تشرف روزانه 700 هزار زایر نوروزی به حرم رضوی

جمعه 87 فروردین 9 ساعت 7:12 عصر

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد ضرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به رشد 20 درصدی زائران نسبت به سال گذشته افزود: پیش بینی می شود طی ایام نوروز حدود 5 تا 6 میلیون زائر به مشهد سفر کنند.
وی با بیان اینکه 15 هزار خادم رسمی و افتخاری طی ایام نوروزی به مدت دو میلیون نفر ساعت کار به زائران حرم رضوی خدمت می کنند گفت: تامین رفاه و امنیت برای زائران از ضرورت هاست که باید با بهره گیری از حداکثر توان نیروها در مجموعه اماکن متبرکه این مهم تحقق یابد.
ضرابی با تاکید بر ارائه سبدهای فرهنگی غنی برای زائران خاطر نشان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و سخنرانی‌های عمومی با محورهای فرهنگی و اعتقادی در مجموعه اماکن متبرکه، توزیع اقلام فرهنگی در میان زائران و استمرار تعامل و ارتباط با آنان به غنای فرهنگی زائران کمک می کند.
وی همچنین از طرح مشترک آستان قدس رضوی با معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد خبر داد و افزود: مطالعاتی پیرامون تبلیغاتی محیطی در سطح شهر با هدف زیباسازی و ایجاد محیطی متناسب و درخور بارگاه منور امام رضا انجام شده است.
ضرابی ادامه داد: شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه منور امام رضا یکی از مهمترین قطب های گردشگری مذهبی در سطح ملی و بین‌المللی است که باید با توزیع مناسب سفر به سوی ارتقا و ارائه خدمات به زائران و مسافران پیشگام باشیم .
به گفته مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی این مهم تنها با مشارکت سایر دستگاههای مرتبط با سفرهای خراسان رضوی و آستان قدس رضوی به دلیل ارتباط مستمربا زائر تحقق می یابد

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">