سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا

شرکت نوکیا تلفن‌همراه جدیدی با نام N79 به بازار معرفی کرد که با داشتن صفحه‌کلید کامل QWERTY، یکی از توانمندترین دستگاه‌های دیجیتالی همراه برای اتصال به اینترنت با سرعت بالا محسوب می‌شود.

به نقل از DigitalTrends، شرکت نوکیا با بازگشایی همایش بین‌المللی تلفن‌همراه در شهر بارسلونا اسپانیا، گوشی N79 را با عنوان "ابزار شخصی اتصال به اینترنت" به بازار معرفی کرد.
نوکیا که هدف از تولید N79 را رقابت بیشتر با گوشی iPhone و سری گوشی‌های BlackBerry اعلام کرده است، این محصول را یکی از شاهکارهای دنیای تلفن‌های همراه هوشمند می‌داند.
این گوشی به نمایشگر لمسی 5/3 اینچی مجهز شده است و با ضمن داشتن صفحه‌کلید کامل QWERTY، قادر است از فناوری‌های نسل 5/3 تلفن‌همراه(3.5G) پشتیبانی کند.
"جوناس گست"(Jonas Geust) مدیر مرکز تولید گوشی‌های سری N نوکیا گفت: "از کامپیوترهای رومیزی گرفته تا کامپیوترهای قابل‌حمل، و هم‌اکنون کامپیوترهای جیبی، N79 پرتوان‌ترین ابزار موجود است. گوشی N79 نوکیا در اصل یک رایانه همراه است که کنار ما قرار گرفته و کمک می‌کند تا در هر شرایطی با بالاترین سرعت به اینترنت متصل شویم".
این گوشی که قابلیت پشتیبانی از شبکه بی‌سیم Wi-Fi را دارد، به 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD تا 16 گیگابایت دیگر نیز به حافظه آن بیافزایند



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">