سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا

ببینید. بین خودمان بماند! درست است که تعداد مشترکین من مشخص نیست اما اگر به من اعتماد دارید من به شما می گویم که تعداد کمی نیست. اگر نیاز بود اثباتش زیاد مشکل نیست. حالا مسئله این است که من یک ایده به ذهنم رسیده است.

من این ایده را برای وبلاگهایی ترتیب داده ام که تعداد مشترکینشان زیر 540 است ( کلا 50 وبلاگ در وبلاگستان فارسی بیشتر از این رقم مشترک دارند ). این که چرا زیر 540 را بعدا متوجه می شوید اما وبلاگهای بزرگ زیادی هم هستند که زیر این تعداد مشترک دارند و هنوز به حقشان نرسیده اند.

در این طرح من به شما کمک می کنم که تعداد مشترکین خود را بالا ببرید. برای این کار هم از دوستانی که مشترک این وبلاگ هستند کمک می گیرم. فکر می کنم برای وبلاگهایی که زیر 540 مشترک دارند این طرح بسیار کمک کننده باشد. البته برای من اصلا مهم نیست که شما چند مشترک دارید.

البته نمی خواهم که اغفالتان کنم :)) این طرح رایگان است اما شما هم باید کاری در قبالش انجام دهید که اگر درباره اش صحبت کنیم متوجه می شوید کار سختی نیست.

اگر خواستید در طرح تبلیغی وبلاگ یک فتحی شما هم سهم خود را ببرید کامنت بگذارید یا ایمیل بزنید تا با هم صحبت کنیم و طرح را برای شما بشکافم، همان گونه که هسته اتم را می شکافند :)

پی نوشت: این طرح می تواند کمک زیادی برای شناخته شدن وبلاگهایی باشد که به اندازه استعداد رشدشان شناخته نشده اند. اگر این مطلب را Share کنید یا بوکمارک کنید یا به نوعی به دیگران معرفی کنید از شما ممنون خواهم شد.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">