سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا

کارتهای حافظه موسیقی خوان

پنج شنبه 87 آذر 28 ساعت 8:30 عصر

کمپانیهای ضبط موسیقی در دنیا، به دنبال پیدا کردن راه حل های جدیدی هستند، تا بتوانند روشهای رو به زوال قدیمی ضبط موسیقی (CD Audio) را احیاء کنند. زائیده این تفکر جدید، نسل جدیدی از کارتهای حافظه هستند که به SlotMusic مشهور شده اند.

EMT Music، Sony BMG، Universal Music وWarner Music  چهار کمپانی ضبط موسیقی در دنیا هستند که بهمراه یکی از بزرگترین کمپانیهای تولید حافظه در دنیا SanDisk، در حال تولید و ارتقاء تکنولوژی بکار رفته در SlotMusic می باشند.

نسل اول کارتهای SlotMusic  دارای 1 گیگابایت ظرفیت بوده که بهمراه یک مبدل USB به بازار عرضه شده است تا کاربران بتوانند فایلهای موسیقی خود را نیز به آن اضافه کنند.

SlotMusic  در واقع کارت حافظه ای از نوع microSD می باشد که همانند CDهای موسیقی (Audio CD)که در درایوهای نوری بطور خودکار شروع به پخش آهنگ می کند، با قرارگرفتن در یک گوشی موبایل و یا Pocket PC بطور خودکار شروع به پخش آهنگ می کنند.

کارتهای SlotMusic برای اولین بار در بازارهای آمریکا به فروش خواهد رسید و به مرور زمان در نقاط دیگر دنیا نیز عرضه خواهند شد.

کمپانی نامبرده، برای اینکه بتوانند شنوندگان موسیقی را از گوش فرادادن به موسیقی های آنلاین به سمت  این تکنولوژی جدید بکشانند، امکانات جدیدی را به SlotMusic اضافه کرده اند که می توان به liner notes، album art اشاره کرد، همچنین کاربران می توانند با کیفیت پخش 320 کیلو بیت در ثانیه به موسیقی دلخواه خود گوش دهند ، ناگفته نماند که کاربران همچنین این قابلیت را دارند که آهنگهای دلخواه خود را به این مجموعه اضافه کنند.

در حال حاضر تعدادی از گوشیهای موبایل دنیا و اکثر Pocket PCها با استاندارد SmartMusic سازگار بود، و قابلیت پخش آهنگهای موجود بر روی آن را دارند.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">