سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا

تبلیغات نوین

پنج شنبه 87 آذر 28 ساعت 8:38 عصر

امیر کسایی یکی از جوانان خلاق، سختکوش و باذوق ایرانی است که توانسته در سطح اول تبلیغات دنیا مطرح شود. وی متولد ایران و تحصیلکرده اتریش است. تحصیلات عالیه خود را هم در کشور فرانسه به پایان رسانیده است.

امیر کسایی:خلاقترین تبلیغاتچی ایرانی

امیر کارش را به عنوان کپی رایتر در شرکتهای TBWA و Barci & Partner آغاز کرد. سپس همین کار را در شرکت تبلیغاتی Springer & Jacoby ادمه داد و پس از مدتی به عنوان مدیر خلاقیت این شرکت انتخاب شد.

وی از سال 2003 به عنوان رئیس اداره خلاقیت شرکت تبلیغاتی بین المللی و معتبر DDB آلمان فعالیت حرفه ای خود را دنبال نمود. در این مدت در دفاتر هامبورگ، برلین و دوسردولف شرکت DDB فعالیت داشته است.

امیر کسایی در سن 33 سالگی به عنونی یک از جوانترین مدیران خلاقیت در اروپا شناخته می شود. او تا کنون کمپینهای تبلیغاتی هنرمندانه ای برای شرکتهای بزرگ و معتبری همچون مرسدس بنز، اسمارت، کوکاکولا، آلیانز، اپل، آدیداس و اخیراً هم فولکس واگن و اسپیگل طراحی نموده است.

آثار امیر تا کنون موفق شده اند بیش از 1200 جایزه ملی و بین المللی را در جشنواره های مختلف تبلیغاتی شکار کنند. و از این حیث امیر کسایی جز افرادی به شمار می رود که بیشترین جوایز خلاقیت را از آن خود ساخته است.

برخی از جشنواره هایی که امیر جوایز آنها را تصاحب نموده است عبارتند از: جشنواره تبلیغات بین المللی کن، جشنواره تبلیغات بین المللی لندن، جشنواره تبلیغاتی بین المللی اپیکا، کلوپ مدیران هنری آلمان، کلوپ مدیران هنری نیویورک و  جشنوارههای Eurobest،  One Show، Cresta، CCA و ...

در حال حاضر امیر کسایی عضو انجمن مدیران هنری آلمان، انجمن مدیران هنری نیویورک، انجمن D&AD و انجمن  CCAاست. همچنین وی در برخی از جشنواره های بین المللی تبلیغات به عنوان عضو کمیته داوران خلاقیت یا سخنران نیز حضور داشته است. به عنوان نمونه در نهمین جشنواره بین المللی چکش طلایی که چندی پیش برگزار شد به عنوان رئیس کمیته خلاقیت حضور یافت.

لازم به ذکر است که شرکت DDB که در حال حاضر امیر در آنجا مشغول به کار است اخیراً توسط مجله معتبر Adweek به عنوان شرکت تبلیغاتی برتر سال انتخاب و معرفی گردید.

در زیر تعدادی از کارهای خلاقانه امیر کسایی که برای شرکت فولکس واگن تهیه شده است را مشاهده می کنید.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">