سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا
جی وان برای شبکه فعلی و کم سرعت تر تی موبایل راه اندازی شده است اما برای شبکه های پرسرعت تر نیز بهینه سازی شده و میتواند به نقاط اصلی و پرسرعت Wi-Fi نیز متصل شود. خدمات دیتا بصورت ماهانه به قیمت 25 دلار برای این گوشی ارائه می شود و قیمت اصلی جی وان یعنی 179 دلار به مقدار 20 دلار از آخرین آیفون ارائه شده ارزان تر است.

آندروئید نرم افزاری که جی وان با آن کار می کند، یکی از بزرگترین تلاشهای گوگل برای این بوده که موتور جستجویش به همان سادگی که در کامپیوتر شخصی قابل دسترسی است، در موبایل نیز باشد. و حتی گوگل اعتقاد دارد که درآمد حاصل از تبلیغات در موبایل می تواند بیشتر از رایانه باشد که در حدود 20 میلیارد دلار درآمد در سال جاری برای گوگل به همراه داشته است.

در این میان شرکت های یاهو و مایکروسافت تلاش بسیار زیادی برای بدست آوردن بازار موبایل می کنند تا از سلطه موتور جستجوی گوگل در این میدان جلوگیری شود. سرگی برین از بنیان گذاران گوگل درمصاحبه ای، هدف گوگل را فراتر از تبلیغات موبایلی می داند:

"ما فکر می کنیم اگر مردم سیستم عامل و اپلیکیشن های بهتری در تلفن های همراه داشته باشند، برای اینترنت به موبایل روی می آورند و درنتیجه سرویس های ما را انتخاب می کنند و این برای ما سودمند است. هیچ نقشه پنهانی برای تبلیغات و انواع پاپ آپ ها وجود ندارد!"

مانند آیفون، جی وان وضوح تصویر بالایی دارد و وب گردی را آسان تر کرده و تنها مخصوص یک موبایل ساخته نشده است! البته برخلاف آیفون و بلک بری، برای دسترسی به سرویس دهندگان متفرقه ایمیل غیر از جیمیل دارای محدودیتهاییست.

پی سی مگزین می گوید: "شما امکانات خارق العاده ای را در گوگل فون نمی بینید اما میتوان گفت تلفن اینترنتی بسیار خوبی خواهد بود."

همچنین جی وان به آی تونز اپل متصل نخواهد شد ولی میتوان از طریق آمازون برای خرید موسیقی اقدام کرد

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">