سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فاسا
بحران اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم در امریکا باعث رشد 35 درصدی بازار فروش لباس ها و وسائل دست دوم در این کشور شده است.


 به نقل از رویترز، به دلیل بحران اقتصادی در امریکا و کاهش قدرت خرید مردم بازار فروش لباس ها و وسائل دست دوم در این کشور رونق گرفته است.
این روزها که اوج خریدهای سال نو است پدر و مادرها در کنار درب های بسته فروشگاه های دست دوم صف می بندند. آن ها با در دست داشتن لباس ها و اسباب بازی های کودکان خود سعی می کنند آن ها را بفروشند و دیگر چیز هایی را که نیاز دارند خریداری کنند.
یک فروشنده وسائل دست دوم در این باره گفت: ما هر روز صبح درب های مغازه خود را باز می کنیم در حالی که کنار مغازه مردم ایستاده اند و صف بسته اند.
تا پیش از بحران اقتصادی هر روز فقط 20 نفر به این مغازه می آمدند تا لباس ها و اسباب بازی های دست دوم خود را بفروشند و با مدت ها جستجو در اجناس دست دوم مغازه چیزی را بخرند.
اما اکنون هر روز بین 80 تا 90 نفر با در دست داشتن انبوهی از وسائل کهنه و دست دوم خود به این مغازه مراجعه می کنند و یک یا دو روز منتظر می مانند تا به پول برسند.
بر اساس این گزارش از زمان بحران اقتصادی فروشگاه های وسائل دست دوم از رونق بسیاری برخوردار شده و تعداد آن ها تا حد زیادی افزایش یافته است.
از هر 10 فروشگاه 9 فروشگاه از افزایش مشتریان خود در ماه سپتامبر خبر داده اند. 79 درصد فروشگاه ها نیز از ورود افراد جدید خبر داده اند.
بر اساس آمارهای منتشره بازار خرید و فروش وسائل دست دوم در امریکا بیش از 35 درصد رشد داشته است.
اگر زمانی عده معدودی فقط وسائلی را که نیاز نداشتند می فروختند اکنون عده بسیاری نه فقط لباس ها و اسباب بازی های بلا استفاده خود را بلکه جواهرات و بسیاری از آن چه را که نیاز دارند نیز مجبور می شوند بفروشند.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : مشهد 118 | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    فائزه و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند
    ری شهری: هاشمی پیگیری پرونده مهدی هاشمی را مصلحت نمی دانست
    نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر
    صحنه گردانان غایب اغتشاشات اخیر
    ما امروز به انتظار شهادت نشستهایم
    [عناوین آرشیوشده]


    border="0" ALT="Google" align="absmiddle">